Co tím vším vlastně chci říct?

15.11.2008 09:11

 Jak už jsem popsal výše,od malička jsem na různých hradech a zámcích okukoval zbraně a z těch asi nejvíc mne zaujaly pušky a pistole s kolečkovým zámkem.Léta jsem zkoušel všechno možné i nemožné,vyráběl pušky a pistole tu více,tu méně spolehlivě fungující až jsem se zhruba po pětiletém úsilí dopracoval k něčemu,z čehož se dá zahájit seriová výroba.Z vlastní zkušenosti,jak si tak jezdím po různých akcích jakok jsou bitvy a městské slavnosti,je o tento systém poměrně zájem jenže trochu odstrašujícím činitelem byla cena.Všechny mnou doposud vyrobené repliky byly co kus to originál a cena byla tomu odpovídající,ono,kdo to nikdy nezkusil to asi těžko pochopí.Proto jsme s mým kolegou a kamarádem Petrem Gorálkou,přistoupili k projektu seriové výroby,samozřejmě,seriový kus bude bez jakýhkoliv ozdob nicméně plně funkční střílející ze zavřené pánvičky.Budeme vyrábět i zdobené zbraně,leptání,zlacení,vykládání kostí,drážkované hlavně ale tomu opět bude odpovídat cena.NA všechny námi vyrobené zbraně chceme dávat doživotní servis,pokud se vyskytne závada způsobená vinou materiálu,či použité technologie ,je tento servis bezplatný.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode